Publikacje

Perspektywy opiniotwórcze

„Perspektywy” uznane zostały przez Instytut Monitorowania Mediów za drugi najbardziej opiniotwórczy miesięcznik dekady 2004-2013. 5 czerwca 2014 r. w Warszawie ogłoszono wyniki Jubileuszowego Raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” IMM.

Badanie przeprowadzono na podstawie ponad 700 tysięcy przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 stycznia 2004 roku do 31 grudnia 2013 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 784 755 razy (462 760 razy w prasie, 189 239 w telewizji i 132 7w radio).

Analiza obejmuje ponad 900 gazet i czasopism oraz stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC, Radio Maryja, Radio PiN, Radio RMF FM, Radio Zet, Radio TOK FM).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji, w których pojawiały się nazwy mediów:

  • prasowych,
  • portali internetowych,
  • stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.
 alt=

Informator dla 8-klasistów 2019

Publikację pod tym tytułem, wysoko cenioną przez nauczycieli, rodziców i młodzież, wydawaliśmy przez wiele lat (do wprowadzenia gimnazjów). Powrót 8-letniej szkoły podstawowej, a zarazem zainteresowanie związane z najbliższą, skumulowaną rekrutacją do liceów i techników, spowodowały, że wznawiamy tę legendarną publikację.

Poza Rankingiem Liceów i Techników, informator będzie zawierał:

  • Zestaw tekstów metodologicznych, przygotowanych przez ekspertów OKE, które ułatwią przygotowanie się do egzaminu na zakończenie szkoły podstawowej,
  • Blok poradniczy, przygotowany przez doświadczonych doradców zawodowych, ułatwiający rozpoznanie predyspozycji ucznia oraz wybór przez niego rodzaju szkoły,
  • "Kompas 8-klasisty" ułatwiający samodzielne wypracowanie ścieżki edukacyjnej ucznia na różnych etapach jego drogi edukacyjnej,
  • Prezentacje wybranych liceów i techników, z ponad standardową ofertą kształcenia.

Informator ukaże się w styczniu 2019 roku. Dystrybuowany będzie w księgarniach, salonach prasy, na targach edukacyjnych i w sprzedaży internetowej.

Zachęcamy Państwa serdecznie do zaprezentowania swojej oferty w "Informatorze dla 8-klasistów".

Do pobrania:

Miesięcznik Edukacyjny Perspektywy to:

Publikacje

20-45 tys.
nakładu ogólnopolskiego miesięcznika

1 miejsce
Perspektyw wśród
miesięczników -najbardziej opiniotwórcze media w Polsce 2017 wg. IMM
wydanie styczeń, czerwiec

25 Lat
na rynku wydawniczym

Publikacje

40 tys.
egzemplarzy rozdawane bezpłatnie na Salonie Maturzystów
Wydanie z Informatorem dla Maturzystów

Publikacje

2 miejsce
Perspektyw jako najbardziej opiniotwórczego miesięcznika dekady 2004-2013 w Polsce wg. IMM.

20-45 tys.
nakładu ogólnopolskiego miesięcznika

Numer 1-2 (styczeń-luty)

TEMAT GŁÓWNY: WYDANIE Z OGÓLNOPOLSKIM RANKINGIEM LICEÓW I TECHNIKÓW 2019

W styczniu 2019 r. opublikowana zostanie już 21. edycja Rankingu Liceów i Techników. Ranking jest ważnym instrumentem w badaniu jakości szkolnictwa ponadpodstawowego. Jego adresatami są przede wszystkim uczniowie najstarszych klas szkół podstawowych oraz ostatniego rocznika gimnazjów, którzy już w czerwcu muszą podjąć bardzo ważną decyzję – wybrać taką szkołę ponadpodstawową, która doprowadzi ich do studiów i ułatwi zdobycie wymarzonego zawodu.

Na tę wyczekiwaną przez uczniów, rodziców i nauczycieli publikację składać się będzie aż 7 wielokryterialnych rankingów:

  1. Ogólnopolski Ranking Liceów Ogólnokształcących,
  2. Ogólnopolski Ranking Techników,
  3. Ranking Maturalny Liceów Ogólnokształcących,
  4. Ranking Maturalny Techników,
  5. Ranking Szkół Olimpijskich,
  6. Ranking Egzaminów Zawodowych,
  7. Ranking Liceów Warszawskich.

W ubiegłym roku w miesiącu publikacji rankingu odnotowaliśmy na naszym portalu 1 965 253 odsłon i wizyty 345 297 unikalnych użytkowników (dane Google Analytics), a styczniowe wydanie Perspektyw przyniosło nam ponownie tytuł Najbardziej opiniotwórczego miesięcznika (vide: dane Instytutu Monitorowania Mediów, dane za rok 2018).

Do pobrania:

Numer 3 (marzec)

TEMAT GŁÓWNY: OGÓLNOPOLSKA AKCJA DZIEWCZYNY NA POLITECHNIKI

Akcja Dziewczyny na Politechniki organizowana jest po raz dziewiaty przez Fundację Edukacyjną Perspektywy we współpracy z Konferencją Rektorów Polskich Uczelni Technicznych (KRPUT). Będzie to już kolejna edycja kampanii mającej wielki wpływ na wspieranie ambicji młodych osób – w tym przypadku młodych kobiet – do podejmowania studiów wprowadzających w świat nowych wyzwań (technicznych, ale niewykluczających aspektów humanistycznych!) i nowych technologii. Głównym celem akcji jest zachęcenie uczennic do studiowania na kierunkach technicznych i ścisłych, które dają im w przyszłości znakomite perspektywy zatrudnienia i atrakcyjnych zarobków.

Będą gry edukacyjne, warsztaty, wykłady, spotkania ze studentkami i przedstawicielami uczelni oraz Bieg w Kasku, który w tym roku odbędzie się w pięciu miastach.

Wydanie promujące akcję w nakładzie 10 tys. egzemplarzy trafi bezpłatnie do uczestników akcji Dziewczyny na Politechniki.

Numer 4 (kwiecień)

TEMAT GŁÓWNY: WYDANIE Z RANKINGIEM STUDIÓW INŻYNIERSKICH

17 kwietnia br. Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" ogłosi wyniki Rankingu Studiów Inżynierskich Perspektywy 2018 oceniającego 21 najpopularniejszych kierunków studiów technicznych prowadzonych w polskich uczelniach. Odbędzie się to w warszawskim hotelu "Hilton", podczas II Forum Liderów Kształcenia Inżynierskiego. Podobnie jak w roku ubiegłym, nagrodzone zostaną po trzy najlepsze wydziały w każdym ocenianym kierunku studiów.

Edukacja inżynierska jest jednym z ważnych czynników rozwoju kraju i ma szczególną pozycję w budowaniu marki polskiego szkolnictwa wyższego. Idei tej służyć będzie debata podczas II Forum Liderów Kształcenia Inżynierskiego, które zostanie przeprowadzone przy współudziale środowisk biznesowo-przemysłowych z kraju i zagranicy. Gala Rankingu Studiów Inżynierskich będzie finałowym elementem Forum.

W Rankingu Studiów Inżynierskich ocenione zostaną (z przyporządkowaniem do wydziału) następujące kierunki studiów:

automatyka i robotyka * architektura * biotechnologia * budownictwo * elektrotechnika * elektronika i telekomunikacja * energetyka * fizyka techniczna * geodezja i kartografia * górnictwo i geologia * informatyka * inżynieria biomedyczna * inżynieria chemiczna i procesowa * inżynieria materiałowa * inżynieria środowiska * logistyka * mechanika i budowa maszyn * mechatronika * technologia chemiczna * transport * zarządzanie i inżynieria produkcji

Ranking przygotowywany jest z myślą o najambitniejszych kandydatach na studia. Chcemy, żeby dowiedzieli się oni o Państwa Wydziale i kierunkach jak najwięcej! Dlatego zachęcamy do dodatkowej promocji Waszej oferty przy tej okazji.

Zapraszamy do skorzystania z oferty reklamowej gwarantującej obecność w dwóch kolejnych wydaniach miesięcznika "Perspektywy":

  • w kwietniowym wydaniu Perspektyw, dedykowanym Rankingowi Studiów Inżynierskich 2018 oraz
  • w wydaniu majowym z Rankingiem Szkół Wyższych oraz Rankingiem Kierunków Studiów 2018
  • w serwisie Rankingu Studiów Inżynierskich

Z przyjemnością informujemy, że rankingowe wydania "Perspektyw" czynią z naszego miesięcznika lidera kategorii "Najpopularniejszych Mediów" w badaniach Instytutu Monitorowania Mediów.

Wg statystyk Google Analytics publikacja ubiegłorocznego rankingu na portalu Perspektywy.pl spowodowała dokonanie 1 948 366 odsłon wygenerowanych przez 311 679 unikalnych użytkowników. Mamy podstawy sądzić, że tegoroczne wyniki będą jeszcze lepsze!

Dodatkowe informacje:
Dział Marketingu i Reklamy Perspektywy Press
tel. 22 628 58 62 wew. 13, 18, 19, 31, fax 22 629 16 17
e-mail: reklama@perspektywy.pl

Numer 5 (MAJ)

TEMAT GŁÓWNY: WYDANIE Z RANKINGIEM SZKÓŁ WYŻSZYCH 2019, Z RANKINGIEM KIERUNKÓW STUDIÓW 2019

Na przełomie maja i czerwca br. po raz dwudziesty "Perspektywy" ogłoszą wyniki Rankingu Szkół Wyższych 2019 oraz Rankingu Kierunków Studiów 2019.

Opublikowane zostaną trzy zestawienia główne: Ranking Uczelni Akademickich 2019, Ranking Uczelni Niepublicznych 2019 (magisterskich) oraz Ranking PWSZ 2019 oraz kilkanaście zestawień dodatkowych w poszczególnych kryteriach i grupach uczelni.

Zaprezentowane też zostanie łącznie 68 najpopularniejszych kierunków i grup kierunków studiów. Zwracamy uwagę, że Ranking Kierunków Studiów cieszy się, jak wynika z naszych badań, rosnącą popularnością wśród kandydatów na studia.

Z przyjemnością informujemy, że rankingowe wydania "Perspektyw" czynią z naszego miesięcznika lidera opiniotwórczości (1. m-ce w kategorii miesięczników) w badaniach Instytutu Monitorowania Mediów. Statystyki Google Analytics podkreślają promocyjną siłę rankingu. Publikacja wyników na portalu Perspektywy.pl spowodowała dokonanie 1 462 932 odsłon wygenerowanych przez 288 134 unikalnych użytkowników.

Promocja Uczelni/Wydziału/Kierunku w rankingowym kontekście to doskonały branding marki uczelni. Zapraszamy na nasze łamy i nasze strony internetowe!

Dodatkowe informacje:
Dział Marketingu i Reklamy Perspektywy Press
tel. 22 628 58 62 wew. 13, 18, 19, 31, fax 22 629 16 17
e-mail: reklama@perspektywy.pl

Numer 7-8

TEMAT GŁÓWNY: Wydanie z Rankingiem MBA

Z przyjemnością informujemy, że w czerwcowym numerze Miesięcznika Edukacyjnego "Perspektywy" i na portalu Perspektywy.pl ogłosimy wyniki Rankingu MBA 2018. To kolejne przekrojowe badanie tej formy studiów dla elity biznesu przygotowane przez Fundację Edukacyjną Perspektywy.

Ambicją Perspektyw jest profesjonalna prezentacja najlepszych programów MBA, zarówno wśród potencjalnych kandydatów - menedżerów średniego i wyższego szczebla, jak i osób ze środowiska HR. W publikacji znajdzie się - obok najpełniejszej wersji Rankingu - obszerny przegląd pokazujący tę formę studiów w Polsce i na świecie, prezentacje zwycięzców, opinie absolwentów.

Specjalne wydanie Perspektyw z wynikami rankingu oraz jego odsłona w serwisie dedykowanym studiom MBA na portalu Perspektywy.pl to okazja do szerszego zaprezentowania studiów rozpoczynających się wraz z rokiem akademickim 2018/19 r.

Zapraszamy do skorzystania z możliwości reklamowych przygotowanych z myślą o kandydatach na najlepsze studia menedżerskie.

Numer 9 (wrzesień)

TEMAT GŁÓWNY: Wydanie z Informatorem dla Maturzystów 2019

XXVIII wydanie najpopularniejszego Informatora dla Maturzystów będzie miało swoją premierę – tradycyjnie – w końcu sierpnia, by już we wrześniu towarzyszyć uczniom ostatnich klas szkół ponadgimnazjalnych na Salonie Maturzystów 2018.

Rokrocznie przedstawiamy w Informatorze najpełniejszą wiedzę o ofercie i zasadach przyjęć na studia. W najnowszej edycji – w części redakcyjnej opisującej wyniki Rankingu Szkół Wyższych 2018 – zaprezentujemy m.in. rankingi w 68 grupach kierunków, a także rekomendacje studentów dla wybranych programów studiów, opinie absolwentów, pracowników dydaktycznych, przyszłych pracodawców. Młodzi Czytelnicy, a także ich rodzice i nauczyciele, znajdą pomoc w tworzeniu strategii prowadzących do mądrego wyboru studiów.

Z 45 000 egzemplarzy – 40 000 trafi bezpłatnie do rąk kandydatów na studia uczestniczących w naszych targach jesiennych, organizowanych w wiodących ośrodkach akademickich Polski.

Zlecenia do pobrania:
Oferta dla Uczelni publicznych
Oferta dla Uczelni niepublicznych
Oferta dla Wydziału
Oferta dla PWSZ

Foldery do pobrania:
Dla Uczelni
Dla Wydziału

NUMER 10 (PAŹDZIERNIK)

TEMAT GŁÓWNY: Kobieta Przyszłości w IT

Październikowe wydanie poświęcone będzie m.in. współpracy akademickiej Polski i Kazachstanu. W numerze min: relacja z 5 dniowego obozu dla studentek chcących tworzyć przyszłość nowych technologii – Women in Tech Camp 2017. Najzdolniejsze z najzdolniejszych - 120 studentek podczas pobytu miało okazję zgłębić tajniki zaawansowanego programowania, sztucznej inteligencji, poszukać pomysłów na własny startup, poznać wybitnych mentorów i mentorki, a także wziąć udział w dniu kariery, który był znakomitą okazją do zaprojektowania własnej ścieżki rozwoju.

Ponadto: Inauguracja roku akademickiego 2018/19 na polskich uczelniach oraz Studia w Zjednoczonym Królestwie.

NUMER 11-12 (LISTOPAD-GRUDZIEŃ)

TEMAT GŁÓWNY: Ranking MBA Perspektywy

To już kolejne, ósme, przekrojowe badanie studiów dla elity biznesu przygotowane przez Fundację Edukacyjną Perspektywy.

Ambicją Perspektyw jest profesjonalna promocja programów MBA, zarówno wśród potencjalnych kandydatów - menedżerów średniego i wyższego szczebla, jak i osób ze środowiska HR zajmujących się oceną i rozwojem kompetencji najwyżej kwalifikowanych kadr kierowniczych. W publikacji adresowanej do kadry menedżerskiej i osób zamierzających uzyskać najwyższe kompetencje w zakresie zarządzania, znajdzie się - obok pełnej wersji Rankingu – również obszerny raport pokazujący tę formę studiów w Polsce i na świecie, prezentacje zwycięzców, opinie absolwentów.

Przygotowanie Rankingu nadzoruje Kapituła, która pracuje, naprzemiennie, pod kierunkiem prof. Elżbiety Mączyńskiej - prezes PTE i prof. Marii Romanowskiej – dyrektor Instytutu Zarządzania SGH.

Ankieta do pobrania .doc

Prenumerata Magazynu Edukacyjnego