MegaBaza edukacyjna Perspektywy®












Akademia Leona Koźmińskiego

Politechnika Koszalińska

Politechnika Łódzka

Wydział Inzynierii Środowiska PW

Społeczna Akademia Nauk

Połeczna Akademia Nauk w Warszawie

Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

Wydział Nauk o Zdrowiu Śląski Uniwersytet Medyczny

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Uczelnia Łazarskiego

Uniwersytet Gdański

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej, Uniwersytet Jagielloński

Wydział Prawa i Administracji Uniwersytet Warszawski

Wydział Zarządzania Uniwersytet Łódzki

Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Wojskowa Akademia Techniczna

Wyszukiwarka studiów podyplomowych
Określ kryteria interesujących Cię studiów podyplomowych, a następnie kliknij przycisk "szukaj"...






Architekt markiMarketing jest bardzo ważny nie tylko w biznesie. Marki tworzą nasze codzienne otoczenie, nawet jeśli do końca nie zdajemy sobie z tego sprawy. Sami również tworzymy swoją własną markę świadomie lub nieświadomie.

W wielu firmach stanowiska, kompetencje i zakres obowiązków osób, które zajmują się marketingiem, bardzo różnią się od siebie. Często nazwy stanowisk nie pokrywają się w ogóle z faktycznie wykonywaną pracą.

Rozwiązaniem tej sytuacji jest stworzenie standaryzacji zakresu kompetencji oraz nowej definicji osoby samodzielnie zarządzającej marką w strukturach firmy. Wychodząc z tej potrzeby stworzony został termin architekt marki. Architekt marki zarządza marką kompleksowo, na wielu poziomach i płaszczyznach - finansowej, sprzedażowej, wizualnej i rozwojowej. Do tego potrzebne są szerokie kompetencje z zakresu analizy kondycji marki, wyznaczania jej celów, umiejętności tworzenia planów rozwoju, zarządzania rachunkiem zysków i strat, umiejętności współpracy z agencjami kreatywnymi, eventowymi, interaktywnymi, PR oraz domami mediowymi. Są to kompetencje nie tylko z zakresu kreowania wizerunku, lecz również analityczne (np. dotyczące maksymalizacji zysku czy analizy konkurencji).

Architekt marki potrafić przeprowadzić proces tworzenia nowej marki i wprowadzić ją na rynek, znaleźć silne i słabe strony w już istniejących markach na podstawie zleconych badań, przygotować plan naprawczy, budować relacje między konsumentem a marką, wyznaczać kierunki rozwoju marki, zarządzać sytuacją kryzysową. Bardzo ważna jest umiejętność zarządzania rachunkiem zysków i strat, co jest podstawą w efektywnym zarządzaniu marką.

Wszystkie wyżej wymienione kompetencje można zdobyć na studiach podyplomowych „Architekt marki”, które działają przy Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Studenci na każdych zajęciach uczą się, jak trwale budować przewagę konkurencyjną marek, bez względu na to, w której branży pracują lub będą pracować. Największym atutem studiów jest prowadzenie zajęć tylko przez praktyków, ekspertów w różnych dziedzinach marketingu i zarządzania marką.

Więcej o kierunku Architekt Marki i praktycznym kształceniu podyplomowym:

lazarski.pl

© 2015 Perspektywy.pl   O nas | Patronaty | Zastrzeżenia prawne | Znak jakości | Sklep | Reklama | Kontakt