MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


 

Znamy zwycięzców konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego organizowanego IAB Polska i SGH

Wśród laureatów VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego znaleźli się studenci SGH, SGGW i UG. Nagrody w konkursie organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie zostały wręczone 18 października.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 lipca 2018 r .

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli posiadacze certyfikatu DIMAQ, certyfikowani trenerzy DIMAQ, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, przedstawiciel SGH. Spośród wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostały zakwalifikowane 4 prace magisterskie i 9 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło czworo laureatów.

- Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest znakomity. Z jednej strony my, praktycy tego rynku, mamy wgląd w to, co najmocniej interesuje uczelnie w Polsce i samych studentów. Z drugiej – absolwenci już na starcie kariery zawodowej mogą otrzymać realne wsparcie ze strony środowiska skupiającego branżę i mają ogromną szansę, aby zostać dostrzeżonymi przez potencjalnych pracodawców. To również ich pierwszy nieraz kontakt z DIMAQ, programem certyfikacji wiedzy i umiejętności e-marketingowych - mówi Grzegorz Krzemień, juror konkursu, szef Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, Prezes GoldenSubmarine.

Decyzją jury zwycięzcą VI edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich został Karol Kopańko, autor pracy: Model przychodów Freemium. Czynniki sukcesów i porażek (SGH), który otrzymuje nagrodę główną bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych - Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z partnerów konkursu. W kategorii prac licencjackich pierwsze miejsce ex aequo zdobyły: Aleksandra Garbarska, autorka pracy: Kierunki rozwoju w e-handlu w ujęciu globalnym w latach 2010-2017 (SGGW) oraz  Agata Siemaszko za pracę licencjacką Digitalny storytelling jako narzędzie marketingowe na Facebooku (UG), które otrzymują udział w szkoleniu 4-dniowa Akademia DIMAQ wraz z egzaminem DIMAQ oraz płatne praktyki u Partnerów Konkursu.

Jury przyznało również wyróżnienie za pracę  magisterską: Fenomen Youtube i jego modeli biznesowych (PWSFTviT w Łodzi), której autorem jest Karol Gajos.  Nagrodą za wyróżnienie są płatne praktyki zawodowe u Partnerów Konkursu.

- Poziom zgłoszeń był w większości na bardzo wysokim poziomie. Poruszane tematy były ciekawe, prace miały dobrą strukturę, czytało się je naprawdę dobrze. W tym roku wyróżniliśmy tych autorów, którzy przygotowali szczegółowe i przekrojowe analizy case studies. Z doświadczenia wiem, że tego typu prace wymagają sporo czasu i zaangażowania. Liczę na więcej tego typu zgłoszeń w kolejnej edycji, a tegorocznym laureatom serdecznie gratuluję – mówi Michał Szczur, juror konkursu, trener DIMAQ, Digital Activation Manager w Mindshare.

Planowana jest już VII edycja konkursu. Będzie ona poszerzona o kategorię prac podyplomowych, a zgłoszenia będą przyjmowane wiosną 2019 roku. Szczegółowe informacje o Konkursie na stronie IAB Polska: http://iab.org.pl/. Informacje o Studiach Podyplomowych SGH Marketing Internetowy: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Serbia, Słowenia i Słowacja). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat - zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji - otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji.

https://dimaq.pl/

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

www.iab.org.pl

© 2015 Perspektywy.pl   O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt