MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


 

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w szóstej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH, udział w Akademii DIMAQ oraz płatne praktyki zawodowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

- Udział w konkursie jest ważny dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość z branżą interaktywną. Z wielu powodów, z których za najważniejszy uznałbym możliwość pokazania się branży. Wszak współorganizatorem konkursu jest IAB Polska, tym samym topowi pracodawcy. To również szansa na zdobycie atrakcyjnych, bardzo praktycznych nagród, łącznie ze studiami, stażem w najlepszych agencjach czy zyskaniem prestiżowego certyfikatu DIMAQ. On również otwiera drzwi do ekskluzywnego grona ekspertów w dziedzinie e-marketingu – komentuje Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.  

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. Do udziału w nim dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2018 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca dyplomowa magisterska):studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowe szkolenie z e-marketingu z egzaminem DIMAQ oraz płatne praktykiu jednego z Partnerów Konkursu;
  • Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodoweu jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • do 10.08.2018 – zgłaszanie prac
  • 08.2018 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 09.2018 – 10.10.2018 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 10.2018 – 14.10.2018 – wybór zwycięzców konkursu-autorów najlepszych prac magisterskich oraz licencjackich/inżynierskich
  • 10.2018 – ogłoszenie wyników

Zgłoszenie prac dyplomowych może nastąpić nie później niż do 10 sierpnia 2018 r. Z pracy powinny być usunięte wszelkie dane pozwalające na identyfikację autora.

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie http://iab.org.pl/. Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

###

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ, IAB Internet Week). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club. www.iab.org.pl

O DIMAQ

Program certyfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ został opracowany przez ekspertów IAB Polska, a następnie wdrożony pod koniec 2015 r. w Polsce, a potem w kilku krajach europejskich (Bośnia i Hercegowina, Cypr, Czarnogóra, Grecja, Serbia, Słowenia). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat - zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji - otrzymało już do tej pory w Polsce ponad 1000 osób. Jego ważność jest ograniczona czasowo ze względu na dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/

© 2015 Perspektywy.pl   O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt