MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


swps reklama t

artykuł sponsorowany

Dlaczego jedne salony samochodowe sprzedają trzy razy więcej aut niż inne? Jak to się dzieje, że Pan Kowalski, pracujący w organizacji charytatywnej pozyskuje dla bezdomnych dwa razy więcej datków niż inni pracownicy tej instytucji? O tych i innych zagadnieniach, związanych ze specyficznym rodzajem wpływu społecznego będzie można się uczyć na pierwszym w Polsce kierunku studiów Reklama w SWPS. 

Reklama towarzyszy człowiekowi właściwie od początku cywilizacji. W dzisiejszym świecie, chcemy tego, czy nie, jest wszechobecna – mówi prof. dr hab. Dariusz Doliński, twórca pierwszego w Polsce interdyscyplinarnego kierunku studiów Reklama na wrocławskim wydziale SWPS.  Jak zbudować efektywny przekaz reklamowy, który jednocześnie nie będzie manipulacją? Psychologia – oczywiście wraz z innymi naukami, jak ekonomia, socjologia, lingwistyka, prawo, medioznawstwo, czy kulturoznawstwo – odpowiada na to pytanie. Świat o tym wie i w wielu krajach studenci uczą się tego, jak tworzyć skuteczne przekazy reklamowe. Teraz takie studia po raz pierwszy w Polsce uruchamiamy w SWPS we Wrocławiu – dodaje prof. Doliński, wybitny ekspert w zakresie psychologii zachowań społecznych i psychologii reklamy.

Nowatorski program studiów

W Polsce pewne treści związane z reklamą wykładane są wyłącznie w uczelniach ekonomicznych, biznesowych i artystycznych. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej przedstawia znacznie szerszą perspektywę, tworząc interdyscyplinarne studia łączące wiele dziedzin nauki. Dlatego też dydaktycy prowadzący zajęcia na tym kierunku to wybitni specjaliści z zakresu: psychologii społecznej i wpływu społecznego, psychologii poznawczej, emocji i motywacji, neuronauki, marketingu, komunikacji społecznej, ekonomii, językoznawstwa, historii reklamy, kulturoznawstwa, prawa i grafiki. Wesprze ich liczna grupa znakomitych i uznanych praktyków reklamy.

500 godzin pracy warsztatowej

Dzięki temu studenci poznają wszelkie – nie tylko ekonomiczne, biznesowe czy kreatywne – aspekty reklamy, ale i te bezpośrednio związane z jej skutecznością. Zdobędą wiedzę na temat metod uzyskania zakładanych efektów reklamy przy możliwie najmniejszych nakładach finansowych. Uzyskają również kompetencje w takich obszarach, jak marketing polityczny, marketing internetowy, organizacja kampanii społecznych czy PR. A podczas 500 godzin zajęć o charakterze warsztatowym, prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów m.in. w pracowniach i agencjach reklamowych, zdobędą praktyczne przygotowanie do zawodu. Będą je mogli wykorzystać w działaniach marketingowych, komunikacji społecznej i marketingowej, PR czy marketingu politycznym.

Współpraca z profesjonalistami

Patronami i merytorycznymi partnerami kierunku Reklama są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zrzeszające największe w Polsce agencje reklamowe, oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, zrzeszające osoby pracujące w firmach prowadzących badania marketingowe i społeczne.

Już 4 czerwca zapraszamy na Dzień z reklamą we wrocławskim wydziale SWPS.

Więcej informacji:

http://swps.pl/dzien-z-reklama

© 2019 Perspektywy.pl    O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt