MegaBaza edukacyjna Perspektywy®


Perspektywa roku darmowego studiowania w Poznaniu, aplikacja będąca idealnym doradcą w sprawach kariery oraz ogólnopolska kampania telewizyjna i internetowa. Startuje trzecia edycja kampanii promocyjnej Poznań przyciąga najlepszych. Miasto zaprasza młodych, ambitnych i zdolnych maturzystów do zapoznania się z szeroką ofertą edukacyjną oraz rozrywkową.

Ciekawe kierunki oferowane przez 28 poznańskich uczelni, bogata oferta sportowa i kulturalna miasta oraz jakość życia, to elementy, które spełnią potrzeby nawet najbardziej wymagających kandydatów. Argumentacją jest też najniższa w Polsce stopa bezrobocia (3,8%, GUS, koniec sierpnia 2012r.) oraz fakt, że w Poznaniu swoje siedziby mają największe światowe firmy skupione w Konsorcjum Marki Poznań - Allegro, Nivea, Apart czy Volkswagen. Studia w Poznaniu to gwarancja satysfakcji i sukcesu zawodowego.

– Od lat podejmowaliśmy działania, które miały na celu pokazać Poznań jako miasto nowoczesne, atrakcyjne i gotowe na przyjęcie maturzystów – mówi Prezydent Poznania, Ryszard Grobelny – Potrafimy zapewnić studentom bogatą ofertę pod względem uczelni, korzystne warunki życia oraz dobrą zabawę. Jestem przekonany, że dzięki kolejnej edycji kampanii "Poznań przyciąga najlepszych" grono liczące prawie 140 tys studentów zyska kolejnych zdolnych i ambitnych kandydatów.

Kampania internetowa wystartowała 15 października i potrwa do połowy grudnia. W telewizji została podzielona na dwa etapy: pierwsze emisje spotów pojawią się z dniem 1. listopada, natomiast drugi flight zostanie wyemitowany w grudniu. Aby przekonać kandydatów, miasto uruchamia też aplikację „Tu rządzą najlepsi” na profilu miejskim w serwisie Facebook – www.facebook.com/poznan. Jest ona narzędziem do odkrywania ścieżki swojej kariery. Konkretne kierunki studiów „oprowadzą” użytkowników po Poznaniu przedstawiając jego zalety jako ośrodka przedsiębiorczości i innowacji. Dodatkowo na stronie www.poznanprzyciaganajlepszych.pl znajdą się istotne informacje o kampanii oraz konkursie polegającym na przygotowaniu prezentacji w postaci filmu przedstawiającego uczestnika jako osoby najlepszej w danej dziedzinie.

Hasło tegorocznej kampanii to „Skuś się na ciągotki do Poznania”. Sukcesem zakończyła się ubiegłoroczna edycja. Kampania promocyjna w 2011r. uzyskała aż 46 963 849 odsłon i została bardzo pozytywnie odebrana. Dodatkowo, w ramach konkursu, maturzyści z całej Polski nadsyłali krótkie filmy o swojej pasji. Najciekawszym z nich był film Aleksandry Drzymały z Wójtowa, absolwentki II LO im. K. I. Gałczyńskiego w Olsztynie.

Dodatkowe informacje na stronie internetowej.

© 2019 Perspektywy.pl    O nas | Patronaty | Polityka Prywatności | Znak jakości | Reklama | Kontakt